由細到大,巴士都係我最好嘅朋友
車出車入,佢帶去食早餐去玩去番學
日日同佢出雙入對,真係對佢又愛又恨
(哈,當佢死火我又趕時間真係恨之入骨!)

B40  

坐巴士,最好就係可以睇風景
以前仲係熱九巴嘅年代,搭長途巴士最鍾意開住隻窗
自然風吹入嚟真係好舒服㗎!

 

如果有得俾我揀,其實我好想坐上面嗰層
特別係車頭位置

大大隻玻璃窗加上同司機叔叔望緊同樣嘅風景
總係會令人幻想自已就係司機係公路上奔馳
可惜呢個位置成日都坐唔到⋯⋯

B42

有時遇上一個"技術了得"嘅司機
加上一條多彎嘅公路,坐巴士又會轉到另一個層次 -- 變成坐過山車

巴士左轉右轉,再特然出現一個離心力,加上樹枝係車身外刷過
真係有一刻會令人諗: 究竟我係置身係遊樂園嘅過山車上定係坐緊吉普車係叢林中歷險呢?

B41

arrow
arrow
    文章標籤
    巴士 位置
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()