慶幸自己生長係一個"有童年"嘅年代,每日做完功課,就可以瞓晏覺畫公仔睇卡通片。

我相信,90年代嘅卡通片,一定係最精彩最好睇嘅。
美少女戰士,新魔神英雄傳,四驅兄弟,長腿叔叔等等等都係我心中留底左一個好重要嘅位置。

而當唔少女同學夢想成為美少女戰士嘅時候,我就希望可以變成佢--一隻粉紅色嘅豬 --寶妮

B25  



呢套卡通片叫做《飛天少女豬事丁》,
係講一個女仔遇上魔法豬仔變身成為英雄豬
只要幫人儲珍珠到一百粒,就可以變成心目中美女英雄

B24  

雖然寶妮係一隻肥肥白白嘅豬,有時候仲會撞下板俾人扣咗啲珍珠
但因為佢心地善良,周圍幫人,個個都好鍾意佢
(我都好鍾意佢㗎,鍾意到試過發夢變身做寶妮呢XD)

B26  日



所以,我相信㗎,就算我唔夠靚,只要心地善良,個個都會願意同我做朋友

最後送《上愛心一百次》俾大家,希望大家嘅內心可以成為另一個寶妮啦!
主唱: 戴恩玲 作曲:片岡嗣實 編曲: 填詞:李敏

粉紅粉紅趣緻的臉
我叫一聲即可飛上天
赤色絲巾圍在肩
凝望鏡盒身體會變

隱藏隱藏少女的臉
我對他不可講出半點
蘋果圓被 氹氹轉
太多珍珠怎計算

也許豬的身體不優美
長鼻短短尾
但是別人不可天空裡高飛

是我心 無限的純真
珍珠珍貴像信心
使我極動人異常吸引

願你知 勇敢的孩子
應該加點真意和誠意
愛心不止一百次

一身好本領和才智
愛心不只一百次

arrow
arrow
    文章標籤
    卡通片 飛天少女豬事丁
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()