close

你問我,我一定會同你講"有邊個小朋友係唔鍾意味精㗎!"

細細個食零食,唔係食糖,就係食薯片
食薯片除咗因為佢脆,有好大原因係因為佢上面啲味精粉真係好好味

係我嘅零食名單入面,媽咪麵,牛仔片都應該可以爭”味精之王"呢個稱號

好,今日先分享一個我同牛仔片嘅故事俾大家聽啦⋯⋯

A62  

細細個,係領匯未入侵樓下商場之前,除咗文具鋪,我最鐘意行嘅就係士多
當年一包細嘅牛仔片都只係買$1.5
儲起$4,買包牛仔片,買4粒蜜蜂糖加包媽咪麵岩岩好用晒
雖然牛仔片一包空氣佔咗七成,食得嘅少到只係夠攝牙罅
但係佢實在太好味,間唔中我都會買一包嚟食

記得有一次當我買完番到屋企諗住打開嚟食嗰陣
一打開,就發現裡面只係得⋯⋯兩塊

A63  


2蚊、2塊 

點解得2塊㗎?呃錢呀!少都唔係少成咁呀?

當時我真係好想落街問個嬸嬸,點解你包牛仔片得兩塊
但係我又怕個嬸嬸以為我食完,講大話嚟玩嘢

食完嗰兩塊牛仔片,我真係喊咗出嚟⋯⋯

從此,我對牛仔片又愛又怕
我真係好想食,但係又怕裡面又係得兩塊
所以,而家每次我買牛仔片之前都會扮晒嘢,搖下佢⋯⋯

A64  


當有一日你係超級市場見到一個女仔係咁搖人哋啲牛仔片,

嗰個就係我啦⋯⋯

arrow
arrow
    文章標籤
    牛仔片
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()