B9  

 細個著得最多嘅一家係番學嘅皮鞋


魔術貼,綁帶,啪鈕⋯⋯
雖然皮鞋款式多,但係對於幼稚園同小學生嚟講
魔術貼當然係最好嘅選擇啦

面對一條長長嘅鞋帶,手指又未夠靈活
當年有唔少同學因為咁而要向老師求助呢!

B11  

上到中學,學校校規嚴,係我嘅世界以為只有一種鞋款
同學都只可以穿綁帶鞋,大家一式一樣,

開頭幾年,開學都會買一對新鞋,但兩三年後就會發現,原來鞋櫃入面已經堆積咗三買對一樣款嘅皮鞋⋯⋯

 

直到預科時候,轉咗另一間學校先知道原來(鞋)世界真係好大
而且我從來無諗過自己可以有機會著當時流行嘅啪鈕鞋番學

B12  


著住佢番學,當時真係覺得好開心㗎!

B10  

升上大學之後,我就再無著過皮鞋啦
皮鞋,好似代表一個人嘅成長階段

雖然佢係有啲老土,又唔可以用嚟襯衫
但係佢係唯一一對陪我行走過青春歲月嘅好拍擋

你又記唔記得自己著過啲咩鞋款呢?


*雖然有啲番寫字樓嘅朋友仲會著皮鞋番工
但我估你應該唔係揀嗰啲圓頭綁帶鞋款啩(笑)

arrow
arrow
    文章標籤
    返學鞋
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()