我好似同打邊爐分唔開咁
身邊嘅朋友約出嚟食飯十次有九次都係去打邊爐
而且個個無辣不歡,一食就要食麻辣
番廣州都要繼續打
今次就同你講下呢次遇到嘅奇怪邊爐事

F59

呢次食嘅火鍋店叫"蜀九香火鍋"
食物同一般鋪頭大同小異,令我哋目定口呆嘅係佢個醬油同湯底

一入到去記見到每個位都有一罐"液體"係度
以為係飲品之際,服務員就走過嚟教我哋調醬汁
打開拉環倒出嚟嘅竟然係麻油!

一碗麻油加蔥加豉油再加生蒜就成為呢度出名嘅醬油!
(嘩!係一碗麻油呀!會唔會太肥呀?)

F60  


當我哋個個露出詭異嘅面色,服務員即刻嚟打完場話:
"食物用麻油浸過會無咁熱氣⋯⋯"係未真㗎⋯⋯

轉個頭,火鍋湯底開始滾啦
呢個時候服務員又再一次登場

因為我哋唔係個個都食得辣,所以叫鴛鴦湯底

佢一手就將一包黃色嘅液體倒落個麻辣湯底度
咩嚟㗎?牛油?咩事呀?
原來呢間餐廳出名嘅就係呢個牛油麻辣湯底
我哋咩都唔知就衝咗入去食⋯⋯

F62
其實呢,我都唔係好食得辣嘅⋯⋯
但係又想試下喎,未食咗幾舊囉
點知⋯⋯
F63 copy    

食得辣又唔怕痾嘅朋友可以去挑戰下~

下次有機會,再同你分享下奇怪火鍋:-)

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()