我屋企親戚比較少
新年對我嚟講唔係大節日
只係多幾日假,多幾日宅係家

小時候會比較好,年初一年初二都會去親戚家,去下黃大仙,去下玄圓學院
除此已外,我嘅記憶只有商場樓下嘅小販檔

當年長發嘅小販檔係香港好出名㗎
有朋友話佢會專登係九龍塘楂車嚟長發買宵夜

我最鍾意落足料嘅碗仔翅,記住我係唔鐘意加糊椒粉嘅*

F99
有即叫即整嘅蒸腸粉
(睇住腸粉叔叔徒手整腸粉,好似唔覺熱咁
薄薄嘅腸粉皮包住隻雙大蝦
砌開舊舊都有蝦,真係好足料)
F98

仲有煎釀三寶,青椒紅椒茄子豆腐紅腸,sorry,其實我每次都淨係叫魚蛋
賣煎釀三寶嘅姨姨係媽媽嘅朋友,
我記得佢戴住條珍珠頸鍊,好快手咁將啲魚肉放落滾油到炸
跟住就會炸到個波咁大嘅魚蛋
當然,我都有虎視瞻瞻隔離隻炸脾啦!

F97
商場樓下嘅小販檔,大家都好有秩序咁賣緊自己嘅名菜
炸大腸啦、臭豆腐、鹵水墨魚、雞蛋仔、夾餅、糖水⋯⋯
大家兵分幾路買心頭好再係屋企分嚟食
呢個,係屬於我的新年味道
F100  

arrow
arrow
    文章標籤
    小販
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()