其實我無諗過我會咁早去東京
突然想去,係因為我想係築地消失前可以去踩踩場
揀6月去,係為咗睇繡球花
半年前買好機票,一直放係度直至出發前一個月先開plan行程嘅時先發現原來有好多我想去嘅地方都去唔到(哭)

個個去東京,都去雷門影個到此一遊相,
今次專登住淺草諗住可以早啲去影相唔駛同人迫
出發前2個星期,朋友突然話,雷門上個月有瓦片跌咗落嚟
而家封咗月未先開喎 

諗住去箱根睇火山,點知一查先知佢真係太活躍
封咗山成年都未開番
 

鐘意睇宮崎駿動畫嘅我係未出發之前已經plan佢入必去行程
出發前諗住係香港買定飛啦
買極都買唔到,原來佢維修要到7月先開番(哭)
點解又係我。。。


知道咁多壞消息,開頭都有啲唔開心嘅
但係諗番轉頭,即係俾個機會自己再去啫
好,唔好諗咁多,準備出發!

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()