有人話愛情同見富士山一樣,首先要睇下有無緣
無錯,就算你專登安排去睇山,都未必俾你見得到佢真身!

今次東京之旅,除咗去睇繡球花,特別安排咗追山活動
雖然話係追山,但係係咁岩幾個地方都睇到富士山,就不如將佢哋連起嚟啦
心諗第一日睇唔到,仲有第二日,第二日睇唔到仲有第二個地方睇到麻
點知我算漏咗6,7月係日本嘅雨季呢...

有人話係鐮倉江之島可以睇到富士山
但係我睇唔到...

有人話箱根港可以睇到富士山,我睇唔到...

去到富士縣無理由睇唔到啦掛
上到三島大橋,都係睇唔到..

終於,要出發去富士五湖啦...
為咗可以慢慢欣賞富士山,特仲特登訂咗間可以望到富士山嘅溫泉旅館,諗住可以望個夠
點知一出門口就落大雨,仲要係好大雨

點知係我最失望嘅時候,天開始清,仲要有太陽
四周圍望多兩望,嗰坐見唔到頂係未富士山呀?

係抵達河口湖嘅時候,成個富士山出現咗啦!
嗰下我真係開心mmn好想攬住坐山:我終於見到你啦T-T

係溫泉旅館入面房可以望到富士山,浸溫泉嘅私人風呂可以望到富士山
連食飯嘅飯堂都可以望到富士山,我真係覺得自已俾富士山包圍嘅感覺

 

但係第二日起身,富士山又唔見咗啦...

太容易得到,大家都唔會太過珍惜

追山日子有失望,但當擁有嘅時候令人分外珍惜同難忘~

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()