今次嚟東京除咗去睇繡球花,追山,仲有一個Target,就係去築地市場!

由細細個開始就聽"築地直送"

送到佢11月都就嚟般啦我都未見過佢一面
所以今似係係我哋第一次見面,亦都係最後一次

 

築地市場有分場外市場同場內市場

場內市場有幾家出名嘅壽司同丼店
而場外市場有啲似一個好大嘅商店街,有好多好多食材同壽司店

一嚟到我已經俾一檔即係海膽吸引住
係你啦!上次係黑門市場因為無食到即開海膽害我後悔到而家
今日我一定要食!

再嚟就係好出名嘅燒玉子店

但係我都係鍾意食咸嘅多啲~

 

轉個彎,又俾大大隻生蠔叫停咗
點解點解可以咁大隻㗎!


未食正餐都已經飽咗一半
但係一場嚟到無理由唔食壽司㗎,係未~
壓軸好戲,壽司套餐!

日本嘅壽司好食除咗佢用料新鮮,仲因為司博手勢好
握飯嘅力度,醋同飯嘅比例,所有都一絲不苟
真係好好味呀···
真係好膽心已後都食唔到啲咁好味嘅壽司呀 (哭)

築地市場充滿咗職人對魚,對壽司嘅熱愛
大家都對呢個地方充滿感情
臨走嘅時候係打工仔放飯時間
見到佢哋聯群結隊向築地方向行過去,真係好羨慕
嚟緊11月佢就要搬啦
雖然我只係見過佢一次,但係已經好掛住佢啦
築地,再見了

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()