我真係好驚睇牙醫
當牙醫同我講我隻智慧齒蛀咗嘅時候
我一啲都無諗過要剝

我一心諗住可以同佢一生一世,大家互相遷就下就可以長相廝守
雖然我係咁諗,但係我隻牙原來唔係咁諗...

有晚當我刷完牙,啷口嘅時候
一吐,連水吐咗啲嘢出嚟
我心諗,咁好?攝牙罅舊肉俾我沖咗出嚟呀~

再望真啲,咦?唔係喎,係沖咗忽牙出嚟喎(?!)

左照右照,原來上面隻智慧齒崩咗呀 (哭)

呢隻牙因為生得太入,牙骹同牙中間成日攝咗啲肉
久而久之,呢個位就蛀得特別犀利

係呢刻真係心都塞埋
點算呀點算呀,點解我啷口會啷得咁大力㗎
可唔可以時光倒流俾我痴番忽牙上去呀(T-T)

唔理唔理無得唔理,
最後死死地氣打俾醫生Book剝呀...
哎...我真係好唔想見你呀...牙醫....

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    智慧齒 牙醫
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()