Tim Burton 嘅異想世界作品展(香港站)終於完滿結束啦
捉得到最後嘅尾巴,係星期六我都去咗睇展覽
展覽係遙遠嘅鰂魚涌artistree舉行
今次係我第二次去睇展覽,對於我呢個新界朋友嚟講港島真係好遠呢~

為咗你,要我出城都可以!


我認識嘅 Tim Burton,係怪誕城之夜,係Jack,係Sally,
係chocolate factory,係alice in wonderland, 係 sleepy hollow, 係 dark shadow,
我喜歡佢拍嘅電影,喜歡佢同Johnny Depp合作出嚟出乎想像嘅故事同畫面

但係原來,Tim Burton嘅世界唔係我想像咁小

展覽分咗10個細展區,由佢開始畫畫,創作去到成名都有唔同作品係展區展出
唔講唔知原來佢讀書嘅時候有自薦迪士尼出書,後來佢亦都跟迪士尼跟畫師學畫畫
但係呢啲跟本唔係屬於佢嘅嘢

呢個人,腦入面一定有好多好多故事,你唔會想像到佢諗啲咩
佢有好多想製作嘅故事,有啲已經成型,有啲仲係構想階段
一張餐紙,一個draft,都成為將來故事完成嘅梯級

展覽中其有一個Theater,播嘅係Tim Burton拍嘅糖果屋(1982)
對於大人嚟講呢個故事細細個就已經聽
拍出嚟都有啲好好笑嘅位(1982年嘅電影可以拍出咁嘅質數真係好好)
但係身邊嘅小朋友已經喊住要走啦XD

今次展覽都有好多爸爸媽媽帶小朋友嚟睇
但係Tim Burton嘅黑色風格又唔係個個小朋友都接受到嘅...

Tim Burton唔係一個普通人,佢嘅世界大到睇唔到盡頭

如果我早啲去睇展覽,我一定會叫身邊嘅你一齊去認識佢
係呢刻我真係覺得識畫畫真係好好,雖然我唔可以同Tim Burton企係同一個時空,
但係我可以用我嘅方法同佢創作人物企埋一齊XD
 


*Stain Boy係Tim Burton創作嘅其中一個動畫角色,好有意思嘅故事,有興趣嘅朋友可以上youtube search嚟睇下~

 

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()