close

讀大學時識咗一位朋友
畢業之後佢放棄咗穩定嘅收入

追尋自己嘅夢想 
為大家介紹我呢位朋友-- 

D50

[網上資料:  http://www.sixsixho.com/index.html

何兆南,攝影工作者。出身於1984年,第4代香港人。
2006年畢業於香港理工大學社會工作高級文憑,曾任雜誌編輯及攝影師。現專注攝影,酷愛黑白,偶爾在紙上寫點字,喜歡發掘各類寫實的攝影題材,表達自我存在的觀點。2007年開始參與攝影展覽,於2008參與香港大型攝影展覽《影像香港–當代攝影展》。2009年獲得「香港當代藝術雙年獎2009」年度獎,其作品已被The Burger Collection,香港文化博物館及日本Kiyosato Museum of Photographic Arts收藏。其個人工作室於2008年成立,現為攝影組織<黑點>成員。]
 

佢, 真係一個好犀利嘅人
雖然我識佢時覺得好佢好奇怪, 貪玩, 傻下傻下咁
但係對於我覺得岩同佢要做嘅事, 佢好堅持

亦都因為佢, 可能先會有今日嘅我
當年因為覺得佢連飯碗都可以放底
我先開始發我個白日夢
而好有緣嘅係,而家合作緊嘅編輯就係佢當年介紹俾我識

我哋都覺得,身邊竟然有個咁勁嘅朋友,自己都覺得自豪!


今日,係你生日
雖然人到唔到,係度都同你講聲 

"生日快樂,繼續用相片築夢"

D51

arrow
arrow
    文章標籤
    何兆南
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()