最近公司0的同事成日睇淘寶
所以我都唔執輸
係妹妹搬屋淘寶置新居ge同時
都買埋一份

買咩? 買0左個西瓜...

你以為佢係西瓜? 佢真係一個西瓜...
西瓜型ge ukulele!

( 西瓜型ge ukulele係未好靚nei, 小朋友好鍾意呢!
相比之下我0個支就樸素好多lor...)

暑假前本來就想報工聯會ge ukulele班
點知遲0左一個星期去報
0的班已經full晒
原本想9月再報
點知個心都係等唔到
係買朗子(姨甥仔)禮物ge同事, 順手買多支ukulele俾自己...

 


 

 




wa! 原來係淘淘買0野真係好平ga!
一支uklulele都係rmb159, 計埋運費同匯率, 都唔駛hkd 200

買0左ukulele, 都要諗下係邊學
um...不如試下買書自學lor
加埋書, 加埋調音器同後備弦線
都係rmb 72.5咋 !


我覺得以我ge迫樂底子( 都話晒係個鋼琴老師呀)
應該可以彈到首歌仔ge
俾0的時間我,
到時等我同大家報告下我ge自學情況啦!

yeah! 暑假有0野玩啦!

p.s 如果想係淘寶search ukulele
可以係搜查打 " 尤克麗麗" ga!

* 30/6 就係沙沙密卡的彩色世界BLOG開張5周年
有無說話想同我講呀? 我就有好多啦, 記住30/6 0黎下我有咩同你0地講啦!
arrow
arrow
    文章標籤
    ukulele 小結他
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(30) 人氣()