今日成日,都只係聽到哥哥把聲
電視機收音機定係我部電話mp3
都係播緊哥哥...唔經唔覺, 佢已經匿理0左10年啦...

到今日睇番, 每次睇親張國榮ge電影
我都一定會講一句 :張國榮真係好靚仔呀..

細細個睇家有喜事,睇金枝玉葉, 就已經俾佢個靚仔樣迷住0左
我喜歡聽追, 喜歡聽我,喜歡聽今生今世, 喜歡聽為你鍾情
我喜歡看金枝玉葉,喜歡看大三元,喜歡看金玉滿堂,喜歡看張國榮和袁詠儀

直到今日, 其實我都唔係好相信哥哥已經走0左
我覺得佢只係覺得0的人太煩所以匿埋0左
有一日佢會出番0黎ga!

哈, 點都好, 每年最唔鍾意愚人節
但, 最喜歡張國榮

 


* 我會說 是唯獨你不可失去...

(我相對每年畫一幅, 十年內一定有幅畫得似ge!)
arrow
arrow
    文章標籤
    張國榮
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()