經過連日投票,
萬千星輝我最喜愛哈佬喂人物選舉終於完結
首先要多謝咁多位湧躍投票
等我0地先0黎下票數先~


遮鬼同吸血鬼係得0票

跳跳鬼係得1票


紅眼鬼係得 9 票

換言之, 香港代表紅眼鬼成為0左
第一屆萬千星輝我最喜愛的哈佬喂人物
恭喜晒~



* YAHOO BOLG少0左好多人0黎睇
可能同無左"最近更新"lee個功能有關 ( 唉...我都唔知有邊個blog友更新0左...)
不過多謝支持沙沙的朋友
所以投0左票0個10位朋友
恭喜晒, 你0地將會獲得沙沙密卡有錢買唔到系列 之 萬千星輝我最喜愛哈佬喂人物貼紙一套
(個名駛唔駛咁長呢....)
貼紙將會連埋聖誕卡一齊寄出
無錯, 下期請留意, 沙沙密卡聖誕系列 之 聖誕卡! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()