話咁快又一日
又係時候離開cinque terre 了~

只係留0左係度日半
但係感覺好似番0左係度好耐咁~
雖然唔捨得, 但我知後面0左有好多地方等緊我
好, 我0地向下個目的地出發!



今日一早我0地就已經pack好行李
係火車站乖乖咁等火車
一0黎唔想再見到deadine之神
二0黎, 我0地要出番la spezia搵下見唔見candy個背褰 ( 詳情可看 -- 歐遊十八日 -- 行李失蹤記)

去到月台, 好快就搵到警局
但係兜0左四,五個圈都見唔到個入口ge??

就係lee個時候, 我見到一個身材高大, 都幾靚仔ge人出現
一眇,就見到佢件衫上面寫0左個字...
之後我就走埋去問佢啦...



果然, 果然佢係一個警察
仲要係一個唔太識英文ge意大利靚仔警察

佢唔太明我講咩,
最後帶0左我去搵另一個警察...
問0左一輪, 最後佢0地都係話無見到個袋..
唉...咁無辦法啦...我0地唯有去報失啦

因為我0地要趕開去Firenze(佛羅倫斯) 的火車
所以決定去到有時間再去報失 ( 因為買0左旅遊保險, 唔見到0野要去報失先有得clam...)

雖然我0地下一站係去Firenze,
但我我0地一放低行李去hostel之後, 我0地又跳0左上火車啦~
因為我0地今日ge終極目的地, 係位於Firenze南面的一個小城 -- SIENA (西恩納)


Siena之所以出名, 全因為佢係Tercany(托斯卡尼)中一個留存著中世紀風貌的老城市,
佢仲係1995年被聯合國教科文組織列為世界文化遺產之一呢!

我0地由Firenze搭火車
搭火車無0野做, 最好就係做下手工
登登登登, little ball又出場了!

每次去旅行, 我都會帶定0的手工紙係身
自己摺摺下, 仲可以識下新朋友~

今次我就識到佢啦~
I17
經過個半鐘ge時間, 我0地終於0黎到Siena
由於火車站同老城有一段距離,
(老城係山上, 火車站係山下)
所以有兩個方法可以上山
1. 坐巴士
2. 行路

最後, 我0地決定周圍行下, 順手扮下住係意大利ge華人...
沿路行都係一0的住宅, 開始ge時候都擔心有無行錯路
仲要突然見到lee座咁ge0野...

唔通係外星人ge太空艙????



細看之下先發現原來lee個係垃圾分類箱
嘩! 有無咁大個呀!

唔打唔撞, 我0地終於0黎到Siena古城啦~
一睇, 原來已經中午啦!唔怪得之一路行個肚一路響啦!
醫下肚仔先~


咁多0野食, 揀邊樣好呢...


um...pizza?

雪糕?!


定係糖果???



長長的街頭, 兩邊都有唔同ge鋪頭
唔似香港ge商場, 賣0黎賣去都係0個0的0野
佢0地每一個廚窗都有自己style


賣紙的..

賣瓷器的..


賣公仔的...


賣碟的...


齋window shopping已經可以行一日了~

轉過一個街口
突然發現0左frutti di bosco ( 傳聞中的黃宗澤??)
( 詳看 -- 歐遊十八日 之 漫遊五漁村(上))
當日係五漁村食0個個frutti di bosco就係佢啦!!

唔好睇漏後面0個堆0野
0個堆士多啤梨
 點解意大利0的士多啤梨可以咁大啦ga!!!!

仲要粒粒多汁勁甜勁大粒!!!
唔通Tercany0的生果真係特別好食0的ge???


 



下回預告:
我被siena吸引, 其實係因為一套電影曾經係lee度取景
保存住中世紀風貌的老城市究竟仲有咩睇呢?
下次同你一齊.尋找老城的舊貌


 
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()