close
距離情人節仲有一個星期,
有情人的你和無情人的你, 準備好過節未呢?


雖然情人節對我這些沒有情人的人來說沒有意義不大,
但每年我也會準備些小禮物送給我身邊的朋友,
誰說情人節一定要跟情人過呢~
或許你你你都是我的情人呢~

讀中學的時候,每到情人節前夕,
都會去超市買朱古力,
一來是送給班上的同學,
二來當然是借啲意送埋俾自己鐘意嗰個男仔啦!



記得有一年諗住自己整朱古力,
深信自己應該會整得都唔錯,一早諗好晒點包點送,
點知我錯到以為融朱古力係用火去融!無錯,我直接放左落個火去融...
之後點?!啲朱古力緊係燶哂痴晒底啦... (後來我先知道原來朱古力係要隔水坐融的)


朋友說我是一個浪漫的人。雖然我唔叻住朱古力,
但係我都會整0的小禮物送給朋友( 無辦法, 未有愛人, 讓我ge愛先分俾所有人吧!)
上年送給朋友的, 是這個 -- 玫瑰花
小小的紙摺玫瑰花, 裡面藏著的是小小的一粒朱古力


所以我成日覺得如果我係一個男仔的話
做我女朋友一定會好幸福~哈哈


 

 

雖然唔知朋友收到喜唔喜歡
但係都係我小小心意呀~
記住呀!因為喜歡你們才會送上我的小小心意!
(請期待今年的禮物吧!)
 預祝大家 情人節快樂!
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()