close
話咁快, 情人節又到啦~
情人, 你0地準備好禮物俾你0地ge情人未呀~

臨近情人節, 買周圍ge鋪頭都係買緊朱古力
點解, 情人節要送朱古力呢?
送朱古力奶得唔得呢?朱古力曲奇呢?朱古力蛋糕呢?
唔送朱古力, 送檸檬茶得唔得呀? 或者係薯片啦, 爆谷啦, 波板糖啦....
哈哈, 其實我都鍾意食ga wo...送lee0的得唔得呢?

未有情人, 都唔係話無可能收唔到朱古力ge
係未到情人節ge 大年初一, 我已經收到好朋友送給我的手工朱古力了!


同樣係女孩子, 點解, 我永遠都整唔出0的咁ge0野出0黎ga 呢...


算吧啦, 等我整, 不如請我食~
如果, 你有多朱古力, 或者, 買開朱古力, 不防預多份..
呵呵, 送俾我lee個咁可愛ge小朋友啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()