家家家家 家家家家 家家家
家家家家 家家家家 家家家

,唔知我家咩nei~
岩岩睇完宜室宜居有辦法
而家入晒腦tim~
ge一年,我都買0左件新傢俬,係咩?!

等我為大家介紹
2011
年第一件新比傢俬 -- 萬用盒盒子


萬用盒盒子, 除0左用0黎放0黎,而家仲成為我ge工作台呢!


本來我係諗住買相架ge, 行行下又去0左睇衣櫃wo, 最後,我行0左入兒童家品入面
0lee個櫃
仲要山長水遠咁拎佢番屋企...

第一次係IKEA買自組傢俬,以為好難砌啦
原來都ok好砌ga wo

上吓鑼絲 ( 隨傢俬附送的六角匙)



砌埋塊板

登登登, 完成!
(呵呵,好靚0我~)


這個盒盒子,裝滿了的的顏色, 畫簿, 畫冊, 明信片, 手信....
每當我"開壇"ge時候, 我就會拎本畫簿同顏色出0黎,放部 netbbook 係上面,
地下鋪地毯, 坐係上面畫畫畫


以後, 媽媽就唔會再話我0的畫簿亂咁擺啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()