close

轉眼間, 一連3天的聖誕節假又結束了
先同大家補番句


這一年的聖誕節, 感覺很長, 但其實都只係過0左3日
唉, 聽日, 又要番工了~

聖誕節, 每年必做的, 一定是寫聖誕卡

小時候, 未到聖誕, 就會急不及待的買聖誕卡
早在12月頭就會係咁寫係咁寫
然後番學校交換

一直到中學, lee個習慣都有,不過就無小學時期咁瘋癲
其實, 我真係好鍾意收聖誕卡
(唔只係聖誕卡, post card 同生日card好鍾意收, 情信都ok ga, 呵)
小學時期收過ge聖誕卡到而家我都仲keep 住nei~
有時無聊打番開0黎睇, 真係幾開心


之番幾年, 大家都轉用e-card
send send 下,大家都無send lu
始終, lee0的0野唔係實實在在係手, 好快大家都唔記得
所以, 近幾年我又開始番我ge " 寫卡生涯"


今年,我特別做0左100張聖誕卡, 或寄或送的送給朋友
其實,我都唔知朋友鍾唔鍾意
或者覺得我好無謂好晒時間,甚至覺得我好多此一舉
但係我都希望張我ge祝福送給朋友
同一時間,我都希望收到佢0地ge回覆 : 一句多謝/ 一句"好靚"呀
或者, 寄回我一張聖誕卡。

終於, 今年收到朋友寄來的聖誕卡


12月25日,聖誕老人把你的card 寄到我的家了!
leslie, 多謝你, 還有你0的姨甥仔


希望明年, 我還有機會送你們一張聖誕卡吧!

* 今年趕不及送上聖誕卡給你們的朋友們,真的不好意思
唔介意的話,12月31前見到你們,我還會補送上的
但記得提我
來不及送上的, 就只可送下面的聖誕圖給你們吧!


來不及送上的, 唯有送上聖誕圖給你們吧!
( 這是今年聖誕卡的封面哦!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()