FYP, 相信這3個字對很多人來說一點也不陌生
這3個字可以拎你死得很慘,
這3個字可以用盡你所有時間
FYP 就是Final Year Project , 我的畢業論文

記得年半前因為選題而苦惱了好一段時間
最後左諗右諗,決定研究防蚊衫 (諗起都覺得勁型!)


寫好pospoal,搵好老師
一放,就放底0左成年....

諗住lee個題目無問題啦,搵晒所有資料,做晒reseach,萬事俱備,只欠捉蚊(因為要睇下件衫係未真係可以防蚊)
點知,老師突然同我講 : 喂,你個題目唔得wo...

吓?!唔得???點解呀?
無他~因為老師覺得捉蛟做實驗係一個行唔通ge方法

時間無多,唯有改題目啦
一改,所有之前搵ge0野都變得無用lu....

得番幾個月時間,做咩好呢?諗諗諗諗諗..
諗0左幾日,最後決定,做冰衣彈性ge研究
其實....我都唔係好知仲有咩好做...但無辦法,我真係時日無多....



為了這個"彈力報告",每日除0左番工番學,
仲要係瞓覺時間抽0的出0黎做(做report,做實驗)
最犀利的時候,就是晚上回家,一做做到3:00am,眼瞓,第二日6:30am起第繼續,8:30am出門口番工,食飯抽15min再做,放工,番學,10:00pm番到屋企,再做到3:00am...如事者維持了一個星期....

15000字,真的一點也不容易"嘔"出0黎,而最難過的,還是最後的300字
你會發現,要寫的,都已經寫了,我還有什麼地方可以再加字呢?
只怪我的英文是有限公司吧...點寫都係寫唔出0黎....

我仲將自己屋企變0左個實驗室呢...


26/4/2010,就是這份"大0野"的最後限期,放心,沙沙已經將那15000字完成了
現在只差把那些格式整理好,只要張這份FYP send給大王,一切都可以暫時完結了!!

我相信我到時一定會笑到四萬咁口\
心諗: 終於KO你啦....
成績會如何?!我也不敢多想...祝我好運吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()