一年一度ge書展又0黎啦~
記得上年lee個時候,我都去書展
仲因為之前參加0左個比賽贏0左優異獎
可以免費入場順手拎獎..唔覺意又買0左一埋書番屋企..


今年再去,又"唔覺意"咁買0左好多書啦...
唉~算啦,可以遊走係文字之間係一件幸福ge事
咁就等我幸福下啦~


書展必買--遊記系列
*特別係左手邊0個本,究竟點解佢0地可以去2年蜜月旅行ga????
我都想呀...
 

我都想去三峽呀...浸晒未nei...

佐賀阿嬤同高木直子都係我ge至愛~




又唔少得我愛的麵包超人故事書,
我諗住可以用佢0黎講故仔俾bb聽ga~

奇怪系列---日本妖怪大全
好想買好耐終於買到啦~



當然唔少得買0的無謂0野啦
今年買ge無謂0野係---postcard (我都話我有儲postcard ga lor~)
lee幾張postcard係立體ga!真係好靚~

仲有好多好多書,但係都唔少得一本..王貽興
每次睇完都會令我諗起0的我遺忘0左ge0野...
"我喜歡的,從多年前遇上第一眼開始,就已經喜歡上了"


0靚模書?!唔駛預我啦,邊個打邊個都分唔到
睇佢0地身材,不如睇下旅遊風光書仲好~

同日,見到阿呢同馬仔又出書,就覺得自己好懶啦...
我要加油,終有一日書展會出現沙沙密卡個名ge
等我呀~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()