7.2.2009

早兩個星期,收到朋友的喜帖
終於,有朋友結婚啦!!!

記得的之前的一篇blog 嗎?
我恨0左好耐影朋友結婚啦!
所以,係我收帖ge時候就自動請纓要做攝影師~



故事ge開始,係由一次派傳單開始
佢0地相識,相遇到求婚就好似拍電影一樣
哈哈,無錯,新郎哥曾經係一個電影人

好,講番今日
一早我就請0左假做佢0地ge攝影師,食0左早餐就去佢0地屋企啦~
Angel仲化緊妝,等我同白寶同寶芝玩下先~

新娘子一見到花女就開心到捉住佢玩啦
唔好玩住啦~我0地係時候去教堂啦!!


化好妝,人齊,出發~


先等我介紹下今日ge行禮地點---伯大尼教堂
伯大尼修院於1875年由巴黎外方傳教會建成,作為傳教會士休養之所(現位於中環炮台里的香港終審法院同是傳教會的建築物)。伯大尼修院運作百年後關閉成為政府建築物,1981年列入二級歷史建築,香港大學曾於1978年至1997年間借用伯大尼修院,後再交還予政府產業署管理。2000年,建築署就如何善用伯大尼修院的可行性進行研究,立法會於2003年3月,批准香港演藝學院將伯大尼及隔鄰的牛棚進行復修工程,改建作其校舍。
(http://www.hkapa.edu/asp/general/general_news_details.asp?newsid=425&lang=tch&mode=gui)



今日個天特別藍,教堂特別靚~
lee個時候,應該講下我同新娘子ge關係啦
其實,我同新娘子又唔可以講得上係好熟ge朋友
但係原來我0地都識0左6年,相識,係因為我0地大家都係「香港紙藝協會」ge committees

我0地最另做0的咩?
就係0的細微細眼ge手工
手花自己整

連花球都係自己整

今日我ge另一個任務就係睇細佬
我係好樂意ga!

--花女,Jasmie

未埋位,食0的0野先~



tum細佬,我最叻~
用咩手段??當然係用貼紙啦!


入場,影番張相先~

Angel真係好似angel咁靚~
見到新娘子行入去,
新娘哥都心急到想衝入去

恭喜晒呀~兩位~

自戀下先~
真係覺得自己好型

拋花球,邊個接?!

臨走,再係附近影0左0的相


過0左今日,你0地就要幸幸福福咁一齊生活啦~
等你0地honey moon番0黎,擺酒見~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()