轉工後第一次因工作需要出差
馬拉松式嘅開會,真係抽乾晒所有能量
好彩呢~今次出差嘅地方係台灣,抽乾晒所有能量之後再食番餐勁嘅去叉電
食完晚餐,都仲有個甜品胃,同事就建議去食台灣出名嘅粉圓
粉圓係咩?同事話有啲似湯丸喎~
咁出名,一於去試下!
B100
台灣唔係第一次嚟,粉圓就係第一次食,
嚟到粉圓店就見到一個個兜入面裝住唔同嘅材料

C3

佢有啲似食"撈撈"咁,揀好材料,加冰加糖水就食得
材料款式多,除咗有粉圓仲有芋圓涼圓地瓜圓紅綠豆
我呢就揀咗涼圓粉圓苣蒻同仙草

C1
拎到上手,滿滿一兜
仲發現成兜嘢都只係得白色。。。同。。。。黑色。。。。

C2
以為粉圓係湯丸,錯晒,粉圓有啲似珍珠奶茶嘅珍珠,但係仲要硬啲,
涼圓呢,就好似白色嘅珍珠,QQ的
但係我想講成兜嘢一個人根本無可能食得晒,
我哋仲要一人叫咗一兜
𡁻咗成晚都只係食咗一半
我想講我真係食到好攰呢⋯⋯
B99

arrow
arrow
    文章標籤
    台灣 粉圓
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()