逗留在台東的一個晚上,住在苗栗的小寶楂車來到台中跟我吃飯
因為香港大雨令航機延誤了起飛時間
來到台中已經是晚八點多

原先打算先將行李放在酒店再出去吃飯
最後因為太晚連行李都沒有放底就已經跳了上車
跟著"當地人"走⋯⋯

車子一直開,左轉右轉⋯⋯其實我哋要去咩地方都唔知⋯⋯
最初以為我哋會直接開去吃飯的地方
但係車開過嘅地方都黑蚊蚊,究竟佢車我哋去邊呢?

E1
一落車,完來佢係車我哋上山
上山做咩?原來上嚟睇夜景呢!

呢度係台中的望高寮,天氣清,可以看到成個台中市呢!
比起香港的夜景一啲都唔輸蝕~
E3
E4
知啦知啦,知你細心啦~

台灣話大唔大,話細唔細,由台中到苗栗,經高速公路大約一個鐘可以到
但係唔熟路嘅朋友好多時都會靠GPS(所以電話有GPS 功能真係一個偉大嘅發明!)
可惜,如果你電話無電,同一時間,你睇錯咗公路出口出錯咗
夜麻麻係公路上架車仲要顯示就快無油⋯⋯只可以講,你真係超黑仔⋯⋯

而我這位朋友,就係今次黑仔男主角
當我已經沖好晒涼準備瞓覺嘅時候,終於收到朋友回到家的消息:
原來佢出錯公路去咗新竹,再由新竹番苗栗,兜咗一個大圈仲要發現架車無咩油
手機?當然係無電啦,番到屋企簡直要興祝。。。

今次,真係辛苦你了⋯⋯


E2

台灣認識的朋友都是友善熱情的
每一次去台灣都感受到他們的溫暖
或者,呢啲就係香港已經消失的人情味吧
所以我特別喜歡台灣,特別喜歡台灣人~

朋友,有機會下次來香港我一定帶你看看的夜景,下次見~

D99  

arrow
arrow
    文章標籤
    台中 夜景 望高寮
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()