B82  

讀書時曾經有一段時間大家都好迷戀呢隻雞
瞓覺要拎住佢,搭車拎住佢,食飯都拎住佢,連番學都偷偷拎住佢
佢的名子就叫 -- 他媽哥池。

(”他媽哥池"來自日文TAMAGOTCHI的譯音)

 

都唔記得呢隻電子雞係點樣流入香港
只係記得啲同學仔個個都係轉堂嘅時候偷偷地係櫃桶㩒㩒㩒
又要餵佢食野,又要幫佢清潔,
嗰刻我都仲未好明,究竟呢隻雞有咩好玩呀
成幾百蚊隻㗎喎,可以買好多包薯片啦


直至有一日隔離屋個朋友有日同我講,佢媽媽係超級市場買嘢嘅時候換咗隻特別版他媽哥池俾佢
仲要拎出嚟教我玩,我終於知道,佢最吸引人嘅地方,
就係所有朋友一齊養,而你只可以睇住所有人養⋯⋯

B83  

媽媽最後都無買俾我
我依舊玩我手上嘅玩具,
朋友們都為咗隻雞繼續努力,連同我玩踲時間都少咗好多⋯⋯

B84  

小朋友係好快就貪新忘舊
又唔知幾時開始,大家都放底手上面隻雞⋯⋯
轉投拎一樣玩具嘅懷抱

幾年後再一次見到他媽哥池已經淪為減價貨
最後我都買咗隻嚟玩一嘗當年嘅養雞夢
原來一啲都唔岩我玩,只係玩咗兩日我就放棄咗⋯⋯

《連載於:http://www.dmx.hk/index.php/hidden-menu-02/1870-彩色樟木櫳-他媽哥池-byid131.html》

arrow
arrow
    文章標籤
    他媽哥池 電子雞 玩具
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()