話咁快,又到咗剝牙嘅日子啦⋯⋯

係剝牙之前,醫生提我一定要食啲嘢先好上嚟
因為之後嗰兩三個鐘都食唔到嘢㗎啦
噢...咁呢個係未我最後的早餐呀T-T

我要重申一次
我  真  係  好  驚  睇  牙  醫  呀  !
特別係瞓係嗰張唔知叫櫈定床嘅嘢上面
你點同我講唔好驚我都真係驚到腳都震埋

打完麻醉針,剝牙行動就正式開始
因為過度驚嚇,由我打開個口開始,我就再冇打開過對眼
聽到唔同工具係我個口度發出電鋸聲鑽牙聲

唔知過咗幾耐,終於張2隻牙剝咗落嚟
佢問我想唔想睇下隻牙
我連傷口都唔想睇,可況係隻牙呢


呢兩隻牙嘅樣,永遠留係我幻想入面就可以了...

牙剝完,但係麻醉藥未過
仲有下星期番嚟拆線
如果可以,我真係唔想再番嚟見牙醫...

arrow
arrow
    文章標籤
    智慧齒 牙醫
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()