用左五年ge yahoo blog 前兩日終於宣佈要摺埋啦...
估唔到慶祝完五周年無耐, 就要同佢講byebye...
B73
之前見yahoo blog 首頁成個月都無更新
又執番4,5年前0的post出0黎扮精選都覺得奇怪ga啦
不過係估唔到佢係放棄佢je..

事出突然, 一班blog友都唔知點算好
大家都周圍搵, 睇下搬去邊到好...

有人話...不如轉用微博啦
B76 copy
但係微博有字數限制, 有0的字眼又唔可以出街,
而且唔可以好似blog咁post咁多畫, 所以..好似唔係好岩我用wo..

又有人話, 不如用sina啦~
B78
實不相瞞, 我就係係sina轉過0黎ge...
因為人流問題, 當年寫0左幾個月都無咩人睇所以先搬去yahoo...

跟住有好多人話, 不如去blogspot lor!
B77
blogspot係屬於google ge,所以係申請blogspot ge時候, 會問唔問你申唔申請埋google+
blogspot望落去好似幾難用咁...(其實因為我對電腦真係...)
加上好多人都擔心有朝一日google+會吞埋blogspot
我真係唔想到時又搬多次呀....

揀0黎揀去, 揀0黎揀去 ...
B79    
B75
唉...其實我都係講下ga ja... (雖然真係好仔細諗過..)
寫0左五年ge回憶, 真係好想留底去
另外最想係可以同番一聚blog 友一齊搬家,
好開心係yahoo blog識到一班好朋友
無你0地, 可能我已經無再畫公仔啦...

所以, 最後我0地決定
一.齊.搬
搬去邊?就係lee度啦,
記住個地址, 以後就係度見啦!
B72

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()