從來我就覺得寫信寄信收信是一件浪漫的事
一張小小的卡, 一封小小的信
我相信寫的人一定張自己想跟收信者講的說話寫晒係入面
所以, 我都喜歡跟自己的朋友寄上小小的心意

特別係當你唔知有人會寄0野俾你

用端端係信相收到朋友的說話/ 祝福
你話成件事幾浪漫呢~

上星期沙沙的生日,
除了收到bee, 日軍, 奇雲, 阿呆, 彭彭的生日卡
仲收到朋友的來電 ...

有人寄信俾我?!
但係我仲未收到wo...

如事者...第一日...


第二日...

第四日...

一個星期...
一個星期啦...
點解仲未收到ga

雖然只係一張生日卡
但係我都好想知你寫0左0的咩俾我呀~~朋友~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()