日日太陽都曬到熔
如果可以俾0的冰凍ge0野圍住就好啦...

無問題, 想要冰涼, 不如一齊去溜冰啦~

* 但係我唔識溜冰ga wo...

讀中學ge時候, 移民0左去美國ge朋友仔番0左0黎
記得第一次溜冰就係同佢去啦
好不幸地, 0個次溜冰除0左鎅到隻腳
我咩都唔記得lu...

所以, 溜冰對我0黎講係一項危險的活動
唔好玩, 仲會 ... 斷手斷腳...

直至今年旅行係瑞士有意無意下再次溜冰
我先覺得溜冰原來好好玩ga!

在瑞士識的朋友教0左我3個鐘
屈膝八字腳
完來可以係冰上面滑行真係好開心ga~



點解大家可以係冰上滑行ga nei?
記得中學讀phy ge時候學過
當一個強大ge 壓力向冰面施壓
冰面的分子就會融解成水俾我0地滑行
滑過的水遇上冷空氣, 又再次結為冰
所以我0地就可以係冰上溜冰啦~ (希望我無記錯啦..)

星期日跟妹好一齊去溜冰
香港溜冰場真係好多人
係咁滑就係咁驚撞到人

眼見0的小妹妹係場中間係咁轉, 轉呀轉
真係覺得好犀利呀!

 


 

見到佢0地跌到, 拍兩拍又起身再玩
比起我...真係....


講0左咁耐...
真係好想知...

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()