close
相信唔少人都會有鋪買0野癮
明明屋企已經有一大堆相同ge0野
都未用晒, 轉個頭又會買一堆番0黎
沙沙都一樣, 唔知點解就係有鋪買簿癮
可能因為成日係香港都買唔到岩心水ge畫簿啦,
所以每次一見到岩ge畫簿就忍唔住買落0黎...
總係覺得 -- 不如買0左先啦, 總有一日會用得著ge~
( 呵呵,可以用0黎畫公仔ma~)

哈哈, 我覺得lee個想法好正確! ( 籍口)
呵,不如等我帶大家一齊去尋簿啦~

熱點 #1 -- 書局
每次行書局, 除0左睇書, 都一家會兜去文具部睇下0野
每一本簿都披著唔同的外衣,七彩繽紛
好似想叫你買晒佢0地番屋企咁...
突別去到外國, 書局的文具部仲有過我間屋
唔同紙質大細厚薄ge簿都有, 哎呀...好想帶晒佢0地番香港呀....

E29
熱點 #2 -- 地攤
唔好意為整係書局先有簿賣
其實要尋簿最好ge地方, 竟然係地攤
前排番0左大陸, 行過手工地攤
發現原來大陸做的手工簿真的做得很漂亮
而且紙質緊係出乎意料咁靚! yeah! 0岩晒下次旅行畫遊記呀!



熱點 # 3 -- 超級市場
最估唔到ge係, 原來係超市都可以俾我搵到心頭好,
不過只限外地....
點解香港0的超過市場淨係得單行信紙簿賣ga??



講0左咁耐, 不如一齊睇下沙沙的書櫃
睇下我尋0左0的咩簿番0黎~

香港書局買的畫簿 --
係156.5g ge水彩畫紙0黎ga!


用0黎畫畫岩晒~


泰國loft 買回來的硬皮簿 --
嘩嘩嘩 -- lee本0野真係好好用, 有無人去開泰國幫我買兩本番0黎ar?

事關佢ge size + 紙質用0黎寫遊記真係一流!


香港無印硬皮簿 --
都係寫遊記的好幫手...但係太貴同太薄了...


朋友送給我的 -- 韓國畫簿( 係威尼斯做封面ga!)
lee個size 出外寫生就最好~


但係都係太薄, 只係適合用木顏色畫畫咋...

 


最近係地攤買的簿~
入面全部係白紙0黎ga!最岩畫公仔~


買lee本簿, 因為睇中0左佢pat pat...




朋友在泰國買來的 --

上兩年係青島買的...


上兩年係深圳市集買的...


仲有朋友朋友朋友自己送的...


wawawawawa! 數數下,原來的尋0左咁多簿番0黎!
um...係時候揀番本0黎畫下公仔啦...

下次一齊去尋簿lor~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()