足足病了一個星期

自從上星期去完大陸番0黎之後就一直都病
每人番工都係咁流鼻水同咳
睇0左兩次醫生, 今日終於好番0的

人病0左,就會胡思亂想
兩三日前的凌晨,
瞓到凌晨三點幾突然之間個頭勁痛
平是ge我, 痛都會照瞓
( 我諗都係痛一陣ga je)
點知, 我左轉, 右轉, 前轉, 後轉
佢每隔三分鐘就同我痛一次

我最後都係忍唔住
起身, 出去搵藥食

去到廳見到兩隻"夜鬼"(我細佬妹)竟然係度睇緊電視
緊係叫佢0地幫我搵藥食啦
食0左粒必利痛之後
我又番房瞓

藥力未發揮, 個頭又係咁痛
我不段係度打自己個頭, 諗住無咁痛
(而家諗起都覺得自己痴0左線, 打自己唔係仲痛0的咩?)

然後又諗 -- 如果可以割係我個腦抽晒入面0的0野出0黎
咁就可以無咁痛啦....


一路痛, 一唔諗..一路諗, 一路痛..
最後, 我都唔記得0左自己幾時又瞓番lu...

第二日..頭依然有0的痛..
抽住咁痛, 梳個頭都痛, 可能抽晒腦入面0的0野出0黎都唔係好夠
哈哈, 或者要成個頭切0左去會好0的....
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()