埋0黎睇, 埋黎揀
我0地神獸馬戲團將會帶大家進入另一個世界
睇下香港各種奇人異事, 奇珍異獸, 奇怪地方
仲會加插神獸表演, 絕無欺場, 仲唔快0的0黎睇!
我係邊個? 我係神獸馬戲團ge班主 -- 鯊沙蜜瓜
(團圓有 chok bee, 日軍(輝輝), 棗國小鶴(阿呆), cow cow 同阿苗)


今次我0地ge活動範圍非常之大
我0地由油塘地鐵站出發
上魔鬼上睇炮台, 再落番山再上番山又睇炮台
跟住真係落番山

我0地經過好多座山, 經過好多條村
最後去到西貢井攔樹 ( 其實我0地係行緊衛奕信徑第三段)

好, 事不而遲, 快0的跟住我0地神獸馬戲團出發!

第一站
魔鬼山炮台

由開始出發到上山的一段路雖然有0的斜
但係因為都係石屎路, 仲算唔太難行
而且沿路風光好, 真係唔覺唔覺, 話咁快就到!

上到炮台,我0地兩位神獸已經急不及待為大家送上
-- 炮台山上輕功跳

經過一輪熱身, 到頭陣ge係日軍, 佢先為大家送上

有人飛到頭暈眼花想作嘔...

空中起飛人之後, 跟住我0地又繼續向前行
上山

落山

再上山

終於, chok bee都忍唔住, 要為大家送上

wa,,,,真係好高呀....跳得....

而我0地ge壓軸神獸阿呆都忍唔住要出手...

哎呀, 唔好問我0地火去0左邊...
有人話聰明人先見到ga...

一輪表演過後,
就要睇下0的奇珍異獸啦..

我0地有...
好大隻蟻



好大條虫



佢仲識卷埋ga!


好大隻蝴蝶


同埋好大條毛虫 (虫同毛虫係唔同ga, 毛虫係有毛, 虫係無毛的)


仲有好大隻...唔知係咩0黎ga wo....

睇完奇珍異獸
我0地就睇下另一0的奇趣0野....
石頭大龜?

大老虎???

唔知邊個放佢0地係度ga 呢??

最後我0地會帶大家進入最後一個景點
相傳lee到曾經係一個好靚ge湖,
之後有人係個湖到浸死0左
從此lee度就俾人叫做猛鬼湖

無耐,個湖太猛, 0的人連個湖都填平0左, 起0左條村......
咁lee條村未真係...

e....咁我見到ge呢條河係咩0黎ga???











講0左咁耐, 點數都少0左兩個wo???
無錯, 佢0地係度,
多謝你0地將我0地ge行山過程記底
我0地ge特約攝影獅 -- cowcow同阿苗~

 


大家如果都想參與我0地咁精彩ge神獸馬戲團
就記住行下衛奕信徑第三段啦
我0地約定你三五七十年後見~

 

* 神獸 -- 我們是來自歪! 扑 的一班寫blog 朋友

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()