好耐無打過blog啦~
最近都忙緊旅行ge0野
blog hostel, 睇行程, 仲有睇火車時間
真係忙到頭都痛

睇到頸痛, 就要休息下啦~
今日同大家去龍脊玩 - 大-風-吹~~

唔好講咁多啦~我0地出發啦啦啦
!
龍脊被譽為香港最靚ge行山路線之一,
因為行上高高高山之後, 你會見到個好靚靚靚ge view!

行咁前, 小心跌落山呀!

上到咁高, 緊係特別大風
大風到可以吹甩我個頭

就係lee個時候, 前面突然出現0左一隻0野
仲要係我個頭前面經過...
佢唔係雀仔, 係一隻好好大大隻ge滑翔人仔!

嗖一聲~ 個滑翔人仔就飛到去右邊~
唔知佢係上面望出去個view 係未好正ga nei????
佢0地會係邊4到落呢? 唔通係落海??


如果我都可以上去睇下就好lor~
朋友: 得ga, 而家咁大風, 放你上去應該唔難ge~

 

 

 



其實香港行山地方真係幾靚ga~
唔太難行又就腳~

最開心就係可以同朋友行山!
yeah! 下次再行過~
唉...我諗要等下下下下下啦...

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()