上個星期, 上了一趟廣州
今次唔係去旅行
係番去「砍」...


成日聽人講番大陸飲
從來都無諗過自己有一日都會番去飲,
對上一次跟爸爸媽媽番大陸, 已經係我讀幼稚園時候的事了
如果唔係住係大陸的姑姐記得爸爸,
我諗我都差0的唔記得原來我都有親戚住係大陸....

講起上0黎, 爸爸跟家人的感情都蠻好的
這次請我們去飲的姑姐, 可以說得上是疏堂姑姐
um...應該是爸爸的爸爸的兄弟個女
而結婚的是爸爸的爸爸個兄弟個女個女, 即係, 簡稱, 表妹



當年番去, 我記得我仲讀緊幼稚園....同場有妹妹同表妹...


那天晚上, 爸爸跟叔伯姑姐相聚
他常跟我說今次唔見, 都唔知將來仲有無機會見
或許, 人大了, 真的會更珍惜親人間見面的機會吧...

講番今次去飲
原來大陸飲宴跟香港的差不多 --
精心佈置的reception

給每個賓客的小禮物

由細個到大個的成長video, 多謝爸爸媽媽的感人到喊演講時間...
而最神奇的, 是一個鐘多0的的時間竟然可以上晒菜加埋美點雙飛
真係可以食到你飽!

紅酒任你飲, 祝你0地百年好合, cheeeers~

* 原來得大陸飲酒0的乳豬係有腳ga!!!


**下回, 跟你講講 "+ 廣州遊"
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()