係開始之前,真係好想多謝咁多位朋友
新書推出,大家就二話不說,義不容辭,義海豪情(唔知自己講咩)幫我買新書
我淨係同大家講本新書係開Party,連內容都無咩講就信晒我
買晒書番嚟等我簽名,大家咁有情有義,我會記住㗎!

A1

A2
A3  

對於未買,心大心細唔知買唔買,就嚟買同諗緊買唔買嘅朋友
等我介紹下新書俾你哋認識啦~

今次新書叫《圍威喂開派對》
書名無呃你,成本書都係講開Party

 

唔同主題嘅Party故事
Party time_47

Party小食製作
Party time_56
仲有Party小道具/Idea
Party time_69

呢本書,真係岩晒鍾意/諗住開Party嘅你呀XD(好Hardsell)

 

我成日都覺得自己係一個好幸運嘅人(係我知,我講咗十九萬次啦麻)
但係每次係巴士坐落嚟,戴上earphone,一邊聽歌一邊拎畫簿出嚟畫嘅時候
都會覺得所有嘢都好唔真實 --

我,好鍾意畫畫,鍾意放上Blog同大家分享最近發生咗啲咩攪笑嘢
我出咗兩本書,e?出咗兩本書,我真係唔係發夢呀麻?
哈,有時我真係覺得自己好似發緊夢⋯⋯如果真係夢,希望一世都唔好醒
俾我繼續出2,3,4,5,6,7,8,9,10⋯⋯本XD


話時話大家買咗留番去有無睇先,我真心畫咗好耐㗎!

雖然我無正式嘅簽名會,但係歡迎大家見到我搵我簽個名㗎!

*《圍威喂開派對》-沙沙密卡
一丁文化出版 定價HKD68
大眾書局有售

  

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()