close

無論中學定小學,我都係屋村學校讀書
到而家,間唔中都會撞到以前讀書嘅同學仔
中學同學都還好,有時撞到啲小學同學,真係差啲認唔到⋯⋯

C67
女大十八變,唔好淨係話女仔,男仔都會變好多

曾經些過有人行過嚟同我say hi,
但係我完全無印像見過佢,以為白撞啦
點知最後佢話我知我哋以前係同班同學
(天啊!同班同學呀!我完全無印像)

有時候佢認到你,你認唔到佢,都幾尷尬
C69
而且好多時當年最靚仔嘅男同學,到咗我呢個年紀都會走晒樣
當年細細粒,靚靚仔仔嘅男生,特然變咗個佬
(多年無見,係我心目中佢真係細細粒㗎!)
C71 
太突然啦,我真係接受唔到⋯⋯
寒喧一番,真係慶幸佢仲認到我
即係我仲keep到,唔係變咗好多啫~

C70  C72

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()