有時同同年紀嘅朋友講開小時候嘅玩意
好多時都會發現大家都會玩過相同嘅玩具
男孩子鍾意玩四驅車鍾意玩機械人
女孩子除咗玩煮飯仔,仲一定會有佢出現 --

 B77  

無錯,佢就係芭芘娃娃啦。

 

無論係係大型玩貝店買嘅正版貨,定係係屋企樓下買嘅山寨貨
都一定會有捧場客

藍眼金髮,仲有唔同嘅靚衫可以換,對於我哋呢啲屋村小朋友嚟講簡直好似寶物咁

芭芘娃娃實在太神奇了
頭可以360度轉,手腳又可以郁
所有我做唔到嘅高難度動作都可以做到
一字馬、槓橋⋯⋯但係做完呢堆動作之後,啲手手腳腳都會甩晒⋯⋯

B76  

無除咗可以幫Barbie換靚衫,你仲可以幫作換髮型
但係唔知係未無洗頭嘅關係呢
Barbie個啲頭髮越梳就越打結,

最後佢會變成一餅,梳極都梳唔開⋯⋯
B78  

雖然我個芭芘娃娃已經唔知去咗邊,
可能唔知邊次大掃除嘅時候俾人掉咗,又或者佢自己忍受唔到逃走咗
但係我無忘記佢同我過嘅歡樂時刻㗎
最少我記得最後我有嘗試過幫佢梳頭,但係唔成功呢⋯⋯

arrow
arrow
    文章標籤
    Barbie 芭比娃娃
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()