今日同你講樣奇怪0野.

沙沙最近同細佬換房
係未搬房之前成日發生一件事...

唔知點解, 間房成日都會有蜜蜂飛入0黎
雖然我間房樓下係公國
但我已經住成十幾樓ga 啦,
咁多間屋唔入, 點解要揀我屋企wo??

而當中最奇怪ge一次真係好想同大家分享下...

首先帶大家參觀下我個舊居
小小的房間, 有書台, 有床, 有書架


記得發生怪事0個日係星期六
我瞓到黃朝八晏諗住再繼續瞓ge時候
突然聽到有0的嗡嗡聲

極之唔願意之下睜開隻眼
發現有隻蜜蜂鑽0左入我書架入面
(就係係書同書中間0的隙縫鑽0左入去)
兩三秒後又飛番出0黎,仲飛走埋

當我以為無事諗住再瞓之際
又有隻蜜蜂 ( oh! 今次係兩隻) 又係以相同ge路線鑽入我0地書入面
佢0地, 唔係諗住係我0的書後面起個"鬥"ma...

等佢0地一飛番出去
我就即刻閂窗
拎張櫈仔, 將書架0的書掃晒落0黎
好彩書架後面咩都無

但當我一另番轉頭,
就發現又有蜜蜂想衝入0黎啦!
今次仲要帶埋蜜后0黎tim ar!!!!

好彩閂窗閂得早
過0左幾個鐘
再見唔到蜜蜂, 件事終於告一段落 ( 你以為啦)
如事者又過0左幾個月
過到我都轉埋房啦

我都差唔多忘記0左lee件
有一日細佬突然大叫


今次一開波就已係蜂后tim!
嘩, 正呀~ 不過我已經轉0左房唔關我事lu~

問: 我屋企真係真係咁"人潔地靈"嗎
做咩成日咬住我0地唔放wo....

 

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()