原來前面山泥傾瀉封0左路
好彩有one day pass
行唔到, 咁就唯有搭火車啦~

時間尚早, 火車未到
咁就周圍行下買下手信先啦~

* 由大街往上走有一間賣手信的鋪頭買的postcard好平ga! 最平eur 0.3都有,有興趣可以睇下
而且...個老闆好靚仔呢~



cinque terre的火車都是沿海邊而起
所以每一個火車站都係對住個海的
比起香港人日日係尖東望海都見到一棟棟大廈
lee度簡真係另一個世界

 

 

yo~ 又係你, 信天翁?!
見你好似多過見人wo~

火車0黎啦~ 去邊好呢??不如去vernazza食個飯先啦~

 






本來火車的下一站是Corniglia ( 它是一個在山崖上的小村)
但因為我0地想係海邊食lunch, 所以諗住先跳一個站
先去Vernazza

但係估唔到, 我0地一落火車
發現lee度好似一個死城一樣...

原來, 上年10月的時候
這裡落過幾日暴雨
暴雨引發山泥傾瀉, 半條村被掩沒

其實我在出發前都聽到唔少人話lee度破壞得好犀利
但係當親眼目睹現場後, 你先會感到原來大自然的破壞力有幾厲害

不過, 而家沙泥已經清走晒, 大家都好努力咁重建緊自己ge家園
見到佢0地重建時都不忘在門上畫上公仔為大家打氣
lee種樂觀的性格, 真係唔係幾多人學到
我為你0地打氣呀! 希望你0地快0的重建番條村啦!!

 


我0地繼續向海邊走
原本靚靚的海邊, 而家全部都係山上沖落0黎ge沙泥lu...

雖然小村被大雨沖毀, 但唔少遊客依舊拎住食物去海邊食
我0地當然係其中一個啦~

又到午餐時間了, 我0地今日ge午餐
登登登登, 係自家製壽司同罐頭雞尾腸~ 

 


你無眼花呀~你唔記得0左我帶0左米去咩?!

eee? 又係你? 點解周圍都見到你ga?



吃飽飽, 又向下一個小村出發
今次我0地會番轉頭. 去番山崖上的小村 -- Corniglia


上Corniglia, 先要行番條唔知要上幾多級ge樓梯先
一路行, 我就一路同自己講....
"好彩我唔係拎住行李揀住係lee條村je,,,"
lee條樓梯...真係....好....長...




當然, 辛苦係值得ge, 另轉頭,
你就會發現寶藍色的大海在你腳下閃呀閃呀
真係...好  靚  呀!!!

沿住指示牌, 跟住centro的方向
就可以去到Corniglia的中心
你可以見到 咖啡店, 精品店, 雪糕店...
比起Riomaggiore 同 Manarola
這條村小了一點商業味道, 更有小鎮風情
如果有多0的時間行下就好了~

唔係係未氣候好, 土壤好
lee度每家每戶都會種一兩棵檸檬樹看門口
仲要棵棵都生滿大大個ge檸檬 ( 大到好似個橙咁)


如果可以俾我帶兩個番香港就好lor~


行完山, 我0地向最後一個小村出發 -- 旅遊勝地 -- Monterosso




Monterosso 係一個出名的度假勝地
其他4條村咁沿山崖而建
因為佢有一個長長的沙灘
令到佢成為唔少意大利人放飯必住的地方之一
所以係Monterosso會見到唔少酒店呢!




但係唔知點解, lee個沙灘有好多石頭
分分鍾石頭仲多過沙
0的石仔粒粒都被海水沙石打磨到非常圓滑
似唔似平時食0個0的石頭朱古力呀?



0的石頭實在太靚啦
有花紋, 有五顏六色
係未意大利所有0野都咁靚ga???連一粒石仔都可以咁靚ge???
真係好想執晒佢0地番屋企ar!!!



沿海邊行0左一陣
見到唔少因為風化或者海岸侵石做成的天然奇觀
真係驚嘆大自然的威力
它既可以做出人意想不到的奇觀, 亦都可以將人的家園催毀...
 
呀...唔知lee舊可係點形成ga呢...如果我有讀geog就好lor...

海邊仲有小小的餐廳
望住咁靚咁大ge海食飯撐台腳, 真浪漫 (不過無我份...)





因為, 我又要趕車了!
雖然手上有cinque terre的行車時間表
但係有時行行下都未必趕到本來想搭ge火車
本來再搭下一班都無所謂ge..但係一望, 下班車竟然要一個鐘之後先有??
番到去Riomaggiore未天都黑晒??

距離火車開出時間仲有10分鍾
但係行番火車站最少都要8分鐘wo
好, 駁佢一駁啦!

果然, deadline之神只會要你趕餐死.
而我0地真係趕餐死咁去到,
趕餐死咁上車,
趕餐死咁番到Riomaggiore...






最後一站, 我0地又番番0黎Riomaggiore 啦~
Riomaggiore 都遊過啦
仲有咩好遊呢???

當然係探下個咸蛋黃啦!


我0地行番去via dell' amore趕得切歡送cinque terre的這個咸蛋黃
唉, 人家一對對真浪漫..我唯有同lee隻雀一切睇日落啦~


日落後的五漁村特別凍,
即刻要拎番件厚褸出0黎著
今晚係最後一晚番係度,
當然要去睇下夜晚ge五漁村啦~
好, 準備跟我去探險的朋友, 我0地出發啦!

經過九曲十三灣的小路,
我0地又去到沿崖邊啦~
五漁村唔似香港咁多燈火
台頭都見到好多星星, 行山海邊, 漆黑一片
淨係聽到海浪聲,
都唔好話唔恐怖
大擔0的ge朋友可以行落石邊坐坐

哈, 我係無咩擔ge朋友
我怕被浪卷走

再見啦, cinque terre, 再見啦, riomaggiore
希望我0地會再見啦~

下會預告 :
0黎0左意大利3日je
點解可以咁黑仔ga???
個轉插明明前一分鐘仲叉緊電,
lee一分鐘就壞0左?!
3個人share一個轉插...無得叉相機, 無得煲水, 無得吹頭....有無咁黑仔...
究竟我0地係lee條咁ge漁村買唔買到個新轉插, 下次話你知~

read more

歐遊十八日 -- 漫遊五漁村 (上)
歐遊十八日 -- 行李失蹤記
歐遊 十八日 -- 比薩我來了! 衝呀!
歐遊十八日 -- 意大利火車, 真係好麻煩呀...
歐遊十八日 -- 最後召集
歐遊十八日 -- 旅遊日誌

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()