都話0左deadline之神唔會要你死
只會要你趕餐死ga啦
我0地係5分鍾內最終都係趕到上車
yeah! 可以向cinque terre出發啦!

cinque terre位於在義大利西北邊, 面對利古里亞海(mar ligure)
cinque最意大利文中解作五, terre 是地
意思是由5個漁村組合起來的地方(分別是monterosso, vernazza, corniglia, manarole, riomaggiore)
所以中文譯作"五漁村"/"五鄉地"
係1997年立入世界文化遺產
記得幾年前睇雜誌ge時候都介紹過lee個地方
0個時同自己講, 總有一日我會去意大利的, 到時我一定要去lee個地方
0個雜誌我一直keep到而家,
哈, 估唔到我真係去到, 好緊張呀!

去cinque terre, 先要去la spezia轉火廾
所以, 我0地由pisa出發, 就要先去la spezia.
而我0地今次所住的hostel是位於riomaggiore的
所以係la spezia轉車再搭一個站就到, 車程唔駛十分鐘~

登登, 話咁快火車就到0左啦~


由於火車太長, 尾段會留係山洞入面
當車停定之後, 我都唔係太相信我0地到0左
真至我忍唔住問附近ge意大利人
「is here riomaggiore?」
「yes, here is riomaggiore!」
我先驚醒, 呀! 到0左啦!


我0地三個拿拿臨衝落車
見到眼前一片尉藍色的大海, 我先相信, 我0地真係到0左啦~~~

眼見火車緩緩離開, 我0地都準備走出火車站ge時候
candy突然大叫
「我留0左個背囊係架火車度呀!」

原來佢放0左個背囊係火車上面個架到
太心急落車原全唔記得0左要拎番
等到佢發現ge時候,  火車都已經開走0左啦....

點解????點解又係你!!!
唉...無辦法啦,
我0地唯有去票務處搵人幫手啦...

等0左十分鐘, 最後的回覆係 「i am sorry, we can't your bag on the train,...」
估唔到0黎到意大利ge第二日就唔見0左0野
好彩錢同證件都跟身, 唯有就怪自己太唔小心啦...
不過火車站ge人話過兩日可以出番la speiza 再問,
唯有係咁啦~

穿過隧道
我0地就向hostel出發

由於cinque terre的房子都是依山而建的
所以, 上上落落都係...樓梯...
無錯...係樓梯樓梯樓梯樓梯樓梯.....
嘩?! 係樓梯ar!!!!!


行完樓梯又係樓梯...點解意大利有咁多樓梯ga???

放底行李, 差唔多已經係5:00
個肚已經餽到係度怪叫
突然諗起喼入有包福麵
呀!係福麵呀! 細細個就知福麵除0左煮0黎食,
仲可以 就 咁 食

可愛的福麵, 果然係屋家旅行必然之選呀
除0左救0左我一命, 我諗我每次食你, 都會令我諗起五漁村美好嘅風光


我一邊食, 一邊又向外走啦~
由住的地方住開走, 可以走到海邊
wa! 係lee度啦係lee度啦!
成日見到0個0的poster同人0地0的相, 就係係lee度影ga啦!


面對一望無際的大海,閃閃發光
間中還有一兩隻信天翁暮然飛過
這刻,我真的相信自己真的放假了!


走到村的另一邊, 發現有海盜?

繼續向前走, 發現一班意大利的伯伯正在悠閒咁吹緊風, (可能係吹緊水)
見到lee個情景,
沙沙忍唔住行去同佢0地講0左句
「can i take i photo with you?」

哈哈, 雖然佢0地未必聽得明
但係都好樂意同我影相
睇佢0地ge笑容,我諗佢0地都幾開心呀~

朋友話, 可能佢0地後生ge時候個個都好靚仔ga!

哈哈, 真係? 想像下...都幾好呀~
( e???但係0的婆婆去晒邊nei?)

天未黑, 我0地就番0左hostel煮0野食
一0黎肚仔開始餓

二0黎, 時差出現了.....

 

下回預告: cinque terre 由五條村組合而成
無理由淨係留係一條村ga, 下次同你一齊, 漫遊五漁村!

 


 

 


 

 


 

 


 
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()