自從化身為「歪!扑!神獸」後
我養多0左隻寵物
佢叫 -- 目顏蜥


其實之前都有唔少朋友問我
「究竟我用咩software畫公仔ga 呢?」
um...因為我係名副其實ge電話白痴
唔識用加上唔想用, 所以, 我每一幅畫的都用人手畫ga~

我覺得一手一筆畫落畫紙的感覺比較真實
而且每一筆都好似注入生命俾幅畫咁
所以我畫埋畫埋都唔少畫簿ga!
你估下lee度有幾多本~

有時睇番以前畫0個0的畫,都覺得畫得好差,哈哈

雖然我畫0的畫好無聊
唔出得廳堂,只係入到半個廚房 ( 開始語無倫次)
但係我真係好享受畫畫ge時間
希望以後以後可以繼續畫
因為, 我真係好鍾意畫畫ga~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()