上星期的中秋節補假
天氣好,所以決定去野餐

野餐, 這個詞語距離我很遠
我想, 除了小學時代學校旅行去過野餐
這十多年來都是第一次

野餐, 最開心的, 就是跟朋友柴娃娃的
你一句我一句整0野食
一人整一樣, 坐係草地上野餐
呵, 齋諗都開心~

山長水遠去到,
搵0左好耐先搵到個樹陰,
唔知係未太陽先生都想同我0地一齊野餐呢
我坐咁耐佢就曬咁耐

由於我負責去搵位
坐定定, 等齊人
wo! 可以開餐啦!


烘到趣趣的麵包

媽媽整的雞翼

這邊有BB

那邊也有BB

飲飽食醉, 執0野番屋企

點知...第二日就, 病0左啦...
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()