我回來了~
經過一連串的考試,旅行,只係過0左一個星期..
又係時候番學啦..

臨番學之前的星期日,跟同事再闖甲龍古道
半年前跟朋友去過一次
那次因為3點才開始行,又沒有帶地圖,行行下唔知行0左去邊
就係咁,我0地係深山入面望住太陽落山
差點成為報紙頭版

今次,原本以為朋友行過實無死
點知,佢見住我行錯都唔出聲
好彩,路在口邊,當我發現又唔對路ge時候,有班人都係去甲龍,
好,我0地就跟住lee班人
出發!


係我0地出發前,等我先為大家介紹下我0地今日ge路線:
本來,我0地ge路線係紅色點點ge路 ( 由荃錦公路郊野公園巴士站開始到甲龍)
但係原來我0地一開始就行錯,行0左黃色點點ge路...
無錯,我0地係原地兜0左個大圈...

雖然甲龍古道只係行2個鐘到,但係都要記得帶水呀!

好彩兜0左個大圈後遇到好心人教我0地點行
今次,真係可以行去甲龍啦~

一開始就遇到毛毛毛毛虫,真係好多毛..

古道是古時八鄉石崗一帶務農人士往來荃灣的必經之路,行行下,有時都會諗自己係以前0的人,要由荃灣行去石岡就係咁行ga 啦~哈哈哈
沿路都有大樹遮太陽,成程都唔駛戴帽,只係睇0黎睇去都係樹je~
行0左唔駛兩個鐘,我0地已經行到甲龍啦~

一到達,我0地就拿拿趕去農場士多食番個tea先~

農場士多最出名係牛奶,但係岩岩行完身水身汗,就只叫0左個芒果布甸
我個人平是都唔太好布甸,但係我覺得lee個布甸都ok wo!
下次再去一定要試下牛奶同燉奶~

係士多,遇上一隻傻傻的狗,佢真係好傻...

我0地仲去睇mur~

吃了一點,我0地又向下個目的地進發
望望錶,e?!五點幾啦!好,下一站,元朗食壽司!

元朗出名壽司大大件,今次我0地去0左金田
紙巾係scale,個豬扒芒果卷真係大到,5個人都食唔晒...
(但係我0地見到隔離檯2個女仔都叫0左...咁佢0地點食nei..)

最鍾意食甜蝦,佢個蝦頭真係
可惜朋友整到手,蝦,蛋,海鮮咩都唔食得
乖乖等下啦~
但你好番我0地再食過!!!

一件有2隻,真係...好想再食呀...

泡菜鍋飯,0的飯焦超超超超超好味

豆腐,都好味,外皮脆,裡面暖笠笠~

今日雖然又盪失路,(都係我唔好,我以後都唔行前ga啦...)但係真係玩得好開心,
聽到蟬叫,就知夏天到啦,好想快0的再去玩,yo~好想大叫,
夏天來了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()