一個鐘多啲嘅機程轉眼就完結

落機拎完行李緊係要整番張電話卡啦
因為今次book咗appartment住,屋主叫我落咗機就請知佢
一行到去賣電話卡嘅櫃台前,已經見到一條好長好長好長好長嘅人龍

 

每次去唔同地方,都會發現買電話卡櫃枱前排隊嘅大陪份都係香港人
買電話卡唔係因為要打電話,主要係因為要佢嘅無限上網呢
D12
排隊一排又半個鍾~
如果你有睇花樣爺爺,知道邊個係瑞鎮精靈,呢刻我就做緊佢嘅角色啦
安排好媽媽坐好,我去排隊買飛,唔想佢陪你等,又擔心佢等嘅時候悶

終於終於,買好電話卡,買好車飛,可以向台北進發啦!

IMG_20150517_0001  

機場出口有好多好"醜樣"嘅歡迎公仔
其實我好鍾意佢哋㗎 (無錯,啲朋友成日話我鍾意啲樣衰嘢)

我特別鍾意呢個手執歡迎牌嘅公仔
“麗臨台灣”,我終於嚟到台灣啦!
T1

坐飛狗巴士到台北,需要一個鐘多啲嘅時間
嚟到目的地,今次我哋住係紅樓附近,上車嘅時候我已經用Whatapps同屋主聯絡好
一落車諗住打俾佢
點知個電話打極都打唔出
正係我一片混亂之際
發現馬路對面有個人好唔耐煩咁等緊

D10
係好尷尬嘅情況下我哋用Whatapp相認了⋯⋯

好,放底行李,準備出發啦!

arrow
arrow
    文章標籤
    台北 旅行
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()