柬埔寨的日出, 是我見過最安靜,最宏偉的日出
太陽慢慢的從吳哥窟的背脊慢慢爬升
光線從塔尖四射
照遍吳哥的四周

這次, 我們來個<吳哥早晨看日出之旅>吧!

凌晨5:00, 司機叔叔已經一早係酒店大堂等緊我0地
我0地眼都未睜得開, 就已經跟住佢上車


今日行程的第一站, 就係去大吳哥睇日出
每個早晨, 吳哥前都會上映<日出>這部電影
縱然出面仲係天黑黑, 但係唔小人已經帶住電筒進入吳哥這個大舞台

好彩尋日行過一次吳哥, 我0地好快就去到觀賞日出的好地方 -- 荷花池
天未光大家已經圍晒係度, 真係好多人呀!

大家係度等等等.

清晨的吳哥, 感覺格外寧靜


由6點開始等等等
一等,又等到7:00, 點解個天光晒個太陽都唔出0黎ge???
唔通今日天氣唔好, 個太陽已經出0左0黎??
見到周圍0的人開始走, 我都開始有0的相放棄ge衝動

但係大咪叫我0地定0的0黎, 再等下先...

等多兩等, 果然, 太陽開始係吳哥窟後面慢慢升起...
係呀, 我0地竟然計漏0左, 太陽唔係係地平線升上0黎
佢係升上0左地平線之後再爬上吳哥我0地先見到佢...
莊嚴的日出, 我終於見到你啦!


今次, 真係真真正正俾我0地睇到"吳哥的日出"
完場, 我0地去0左圖書館休息

由圖書館望出去
可以見到被太陽照射住ge吳哥
 如果我係以前ge吳哥人, 日日面對如此莊嚴偉大的日出
應該唔會覺得驚訝啦
因為我每一日都係望緊相同ge0野...
呀....我又開始進入0左時光倒流mode 啦...

時間尚早
我們三人行
決定番酒店瞓多瞓
今日要搬酒店,仲有要去睇女王廟, gogogo!

6.12.2010  .吳哥
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()