今個星期同大家食下四方啫喱
37  

唔記得由幾時開始,已經無再係超級市場買啫喱食
想食甜品,可以去糖水鋪,
想食雪糕,可以去雪糕專門店
小小嘅啫喱係我哋呢班”似乎長大了"嘅大朋友嚟講已經成為經典

最近拖住姨甥仔行超級市場,
佢跑跑跳跳就走到雪櫃前,指住一盒盒唔同味道嘅啫喱
好耐無買過嘅我,突然俾佢吸引住,最後仲帶埋佢番屋企

係我無記性定係啫喱有新食法呢?
望住呢盒四方啫喱,突然發現佢有另一個食法

以前食啫喱,都會用匙羮食
但係讀緊幼稚園嘅姨甥女要我陪佢用飲管食⋯⋯
39

但係同小朋友食,
點都要用飲管試一試

一吸~
咦,又幾好食喎!
就係咁同兩個小朋友分享咗一個愉快嘅下午

38  

小小嘅啫喱,我細個嘅時候係未都係咁拖住爸爸叫佢買俾我食㗎呢?
我當時又會食咩味呢?
唔知我食多兩次會唔會記得番呢?

arrow
arrow
    文章標籤
    四方啫喱
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()